ABC arhiviranja

ABC arhiviranja

Ste javna ustanova ali spadate med tista podjetja, ki poslujejo s pridobljenimi koncesijami?

Potem morate skladno z zakonodajo hraniti dokumente, ki postanejo arhivsko gradivo, ko preidejo zakonsko določen proces arhiviranja.

ABC arhiviranje vam bo pomagal, da boste svoje že pridobljeno znanje utrdili in nadgradili s praktičnimi primeri iz prakse.

Naučite se vsega o digitalizaciji dokumentov s pomočjo izobraževanja ABC arhiviranja, ki smo ga za vas pripravili v treh vsebinskih stopnjah.

ABC arhiviranja
– nadaljevalni

ABC arhiviranja
– napredni

ABC arhiviranja
– začetni

Komu priporočamo izobraževalni program ABC arhiviranja?

ABC arhiviranja ponuja znanje, ki ga potrebuje vsak, ki želi imeti vse dokumente urejene skladno z zakonodajo. Program je pripravljen skladno z zahtevami zakonov ZVDAGE-a, ZVOP - 2 ter pripadajočimi uredbami (med drugim z uredbo UVDAGE) in je namenjen:

  • vsem, ki se morajo skladno z zakonodajo usposobiti za delo z digitalnimi dokumenti,

  • ter tistim, ki morajo obnavljati svoje znanje za delo skladno z ZVDAGA in UVDAGA.

  • Program priporočamo tudi vsem lastnikom podjetij, ki želijo, da njihovi zaposleni pridobijo uporabno znanje o upravljanju z dokumentacije (na primer. Kadrovske, računovodske, davčne, pravne …) skladno z zakonodajo.

  • Vsem podjetjem, katerim zaradi menjave generacij manjka tovrstnega znanja in bi ga z nakupom enega izobraževanja želeli omogočiti vsem, ki ga potrebujejo.

Pri tem vam je program ABC arhiviranja in ekipa, ki je na voljo za vsa vprašanja, v pomoč in podporo.

Izberite svoj
izobraževalni program

Do znanja s predavanji, ki trajajo le 30 minut na teden, 2 uri na mesec, 2 dni na leto.

Vsebina vseh treh programov je pripravljena skladno z zakonom ter s katalogom zahtevanih zanj Arhiva Republike Slovenije.

Izberite svoj
izobraževalni program

Vsak izobraževalni modul ABC arhiviranja poteka 12 mesecev. Vsebina izobraževanja je vsak mesec razdeljena na:

predavanje v 1. TEDNU

prikaz poslušane teorije v praksi v 2. TEDNU

vprašanja in odgovori iz teorije in prakse v 3. TEDNU

spoznavanje zakonodaje v 4. TEDNU

Vsak modul vam nudi tudi vse obrazce, ki vam bodo pri delu v pomoč. Na primer – obrazec, s katerim boste pravilno in učinkovito pripravili seznam popisa vašega arhiva.

TESTIRAJTE SE

Na koncu vsakega meseca vas čaka kratek test (dosežene točke se seštevajo in so pokazatelj uspešno osvojenih znanj) s pomočjo katerega boste ugotovili:

katera znanja ste uspešno predelali

katero vsebino predelajte še enkrat

za katera vprašanja potrebujete našo pomoč

Po uspešno opravljenem usposabljanju en udeleženec organizacije prejme POTRDILO O PRISOTNOSTI NA TEČAJU in POTRDILO o USPOSOBLJENOSTI za delo z dokumentarnim gradivom. S slednjim dokazujete, da ste družbeno odgovorno podjetje in poslujete trajnostno. Za vsa ostala navodila kontaktirajte z izvajalcem.

Do 60 % financiranje vaše digitalizacije!

Želite digitalizirati poslovne procese ali le izboljšati procese v vašem podjetju?

Izkoristite možnosti financiranja, ki vam lahko pri tem pomagajo!

Za informacije o možnostih financiranja in subvencijah ali koriščenju nadomestnih invalidskih kvot, nas kontaktirajte ali zahtevajte brezplačen zoom posvet.

Skupaj bomo našli najprimernejšo rešitev za financiranje digitalizacije vašega podjetja.

Najnižja spodbuda:
600,00 EUR

Najvišja spodbuda:
9.999,99 EUR

GRIFFIN, d.o.o.
Linhartova ulica 18,
3000 Celje

Davčna številka: SI 93968507 
Matična: 3656748000 
Kontaktna številka: 080 48 45

365°Digital © 2023 Vse pravice pridržane. Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.

Dobrodošli !

Se želite prijaviti na katerikoli razpis za digitalizacijo?
Potem, morate vedeti kakšen je digitalni indeks vašega podjetja.

Če ga še ne poznate, vam ga BREZPLAČNO izdelamo mi!

Zaupajte nam nekaj podatkov, da se lahko povežemo z vami.
V 30 minutnem online sestanku bomo naredili posnetek stanja, ter določili vaš digitalni indeks.

Brezplačno!