Pogoji poslovanja

SPLOŠNE DOLOČBE

Podatki prodajalca

Prodajalec preko te spletne strani je:

GRIFFIN, d.o.o.
Linhartova ulica 18,
3000 Celje
Davčna številka: SI 93968507 
Matična: 3656748000 
Kontaktni elektronski naslov: info@arhivservis.si
Kontaktna telefonska številka: 080 48 45
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: 30. 11. 2009

Številka transakcijskega računa: SI56 3500 1000 1187 580 (odprt 27. 11. 2015, BKS BANK AG, GRIFFIN - razvojni center podeželja, d.o.o.)

Spletno mesto

Pogoji poslovanja so namenjeni kupcem preko spletnega mesta: www.365digital.pro

Zakonodaja

Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.

Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.), Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.

Pravna načela

1. Prodajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenostipri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov.
2. Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Prodajalec spoštuje načelo jasnostiin s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah.
4. Prodajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Pomen uporabe spletnega mesta

Uporaba tega spletnega mesta pomeni:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani, lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani, 
3. naročanje izdelkov na spletni strani, 
4. registracija kupca, 
5. uporaba spletne aplikacije, 
6. možnost komentiranja kupcev, 
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Pravila uporabe spletnega mesta

Kupci morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.

Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Odgovornosti kupca

1. Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja.

2. Kupec je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu namerno ali iz malomarnosti.

3. Kupec lahko obvesti prodajalca o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja prodajalec zaradi zunanjih vzrokov ne zazna. Ko prodajalcu lahko nastane škoda, pa je kupec to dolžan nemudoma storiti.

Pravila komentiranja

Pravila komentiranja spletnega mesta:

1. Prepovedano je žaliti druge sogovornike oziroma kupce in prodajalca spletne strani.
2. Prepovedan je sovražni govor in vsakršna oblika diskriminacije drugih in širše javnosti ter prodajalca.
3. Prepovedano je pripenjati vsebine (slike, video posnetki), ki bi lahko žalili druge, predstavljali sovražni govor, spodbujali h kakršnikoli diskriminaciji, spodbujali k jemanju nedovoljenih substanc, igram na srečo oziroma kršijo pravice intelektualne lastnine tretjih ali kako drugače posegajo v pravice tretjih.
4. Prepovedano je objavljanje pornografskih vsebin, napeljevanje h kaznivim dejanjem, prekrškom in drugim oblikam nasilnega vedenja.
5. Prodajalec oz. njegov moderator komentarjev si pridržuje pravico brez predhodnega obvestila začasno ali trajno onemogočiti kupcu dostop do komentarjev, če kupec krši ta pravila.

Odgovornosti prodajalca

Prodajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.

Prodajalec ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

PRODAJA IZDELKOV

Ponudba izdelkov

Izdelki so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, morebitne zaloge, popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno.

Postopek nakupa

Postopek nakupa je:

Kupec izbere izdelek. Po izboru, kupec izdelek doda v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Po izboru se na levi strani odpre okno s povzetkom spletne košarice. Na tem mestu lahko kupec izbira med možnostmi: Poglej košarico, Blagajna in Nadaljuj z nakupovanjem. Če nadaljuje z nakupovanjem, lahko izbira dodatne izdelke v košarico. Če klikne na gumb “Blagajna”, je kupec preusmerjen na blagajno (koraki so opisani v nadaljevanju). Če kupec izbere “Poglej košarico”, se mu odpre pregled košarice, kjer lahko spreminja izbrane količine in/ali vnese kodo kupona. S klikom na gumb “Osveži košarico”, uveljavi opravljene spremembe. Kupec nato izbere način dostave (preko dostavne službe ali osebni prevzem). Po izboru načina dostave, se kupcu obračunajo tudi stroški dostave. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”, se kupec pomakne na naslednji korak. V tem koraku kupec vpiše svoje podatke. Lahko izbere tudi drugi naslov za dostavo in dopiše opombe k naročilu. Nato lahko kupec popravi predhodno izbrani način dostave in izbere način plačila, pri čemer ima navedene specifike izbranega načina plačila. Ko kupec vnese vse potrebne podatke, mora pred oddajo naročila potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Če je kupec izbral plačilo po predračunu ali povzetju, potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”, v primeru izbire načina plačila s Pay Palom, pa je kupec preusmerjen na Pay Pal s klikom na gumb “Nadaljujte na Pay Pal”.

Cene izdelkov

1. Vse cene so izražene v €. Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV (ter odstotek, praviloma 22%) ali ne.
2. Prodajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila. 
3. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.

Plačilo izdelkov

Prodajalec zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila:

1. plačilni nalog/UPN (predračun)

2. plačilo po povzetju (kupec plača dostavni službi)

3. Pay Pal

4. Plačilo s kreditno kartico (Visa, Mastercard, Diners)

Kupec prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov ali v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima prodajalec s kupcem sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, prodajalec računov ne izdaja v fizični obliki. Prodajalec hrani račune in prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični oblikiRačun je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca.

Rok dostave izdelkov

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 8 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru možnosti plačila po povzetju). V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila (oziroma naročila v primeru možnosti plačila po povzetju). V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Kupec lahko izdelke prevzame tudi osebno.
Naslov za osebni prevzem: PE Ljubljana: Litostrojska 44b, 1000 Ljubljana

Kontaktna telefonska številka za osebni prevzem: + 386 (0) 80 48 45
Urnik za osebni prevzem: Od ponedeljka do petka med 8.00 in 14.00 uro, po predhodnem dogovoru po telefonu.

Stroški dostave izdelkov

Stroški dostave so urejeni tako: Strošek dostave je skladen z veljavnim cenikom izbranega distributerja in je odvisen od teže pošiljke. V primeru, da kupec izbere način plačila po povzetju, je strošek provizije še dodatnih 2,00 eur na pošiljko oz. po veljavnem ceniku. Kupec je s stroški dostave seznanjen pred potrditvijo naročila.

Reklamacije

V primeru stvarne napake na izdelku, ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati.

Reklamacija mora zajemati:
1. kontaktne podatke kupca,
2. točno navedbo izdelka ali več izdelkov,
3. napako, ki se reklamira,
4. priložen mora biti originalni račun in
5. izdelke, ki jih kupec reklamira.

Kupec mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.

Garancije

Garancijo na izdelek lahko kupec uveljavlja pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje garancije:
Elektronski naslov: info@arhivservis.si  
Naslov: GRIFFIN, d.o.o., Linhartova ulica 18, 3000 Celje

Odstop od pogodbe

1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.

2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).

4. Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.

5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšanja njegova vrednost, si prodajalec pridružuje pravico, da zmanjša vrednost vračila celotne kupnine.

Vračilo izdelkov

Kupec je seznanjen in se strinja, da ob nakupu naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga:

1. izdelki po meri: izdelki, ki so izdelani po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

2. izdelki, ki se hitro pokvarijo ali jim hitro preteče rok uporabe;

3. zapečateni avdio- ali videoposnetki in računalniški programi, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;

4. časopisi, periodični tisk ali revije, razen naročniških pogodb za dobavo takih publikacij.

Ta določba ne posega v določbe o garanciji in/ali reklamacijah, ki jih kupec lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja.

Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo fizične osebe. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove. 

 
Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.

Odstop od pogodbe

Odstop od pogodbe lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Odstop od pogodbe:
Elektronski naslov: info@arhivservis.si  
Naslov: GRIFFIN, d.o.o., Linhartova ulica 18, 3000 Celje

Ostale pritožbe in zahteve kupca

Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.
Elektronski naslov: info@arhivservis.si  
Naslov: GRIFFIN, d.o.o., Linhartova ulica 18, 3000 Celje

Vzdrževanje izdelkov in navodila

Kupec je seznanjen in se strinja, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno.

Posebni dogovori

Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko prodajalec in kupec dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Prodajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo kupcu, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.

Omejitve odgovornosti

Prodajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Prodajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani prodajalca so slike simbolične, razen kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe in ne za poškodovanje embalaže izdelka.

V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.

AVTORSKE PRAVICE

Besedila na spletni strani

Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo prodajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Pravni dokument

Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti prodajalca in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za prodajalca vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov s strani lastnika informacijskega sistema, to je podjetje VIDICUM, Tjaša Vidic s.p. Za dodatne informacije v zvezi s tem vprašanjem, kontaktirajte: podpora@pogoji.si.

NAROČILO STORITEV

Smiselna uporaba določb o prodaji izdelkov

Določbe o naročilu izdelkov se smiselno uporabljajo tudi za naročilo storitev, kolikor ni v poglavju o naročilu storitev drugače določeno.

Ponudba storitev

Storitve so podrobno predstavljene v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno storitve, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila storitve šteje prodajna pogodba za sklenjeno.

Postopek nakupa

Kupec izbere storitev. Po izboru, kupec storitev doda v košarico s klikom na gumb “Dodaj v košarico”. Po izboru se na levi strani odpre okno s povzetkom spletne košarice. Na tem mestu lahko kupec izbira med možnostmi: Poglej košarico, Blagajna in Nadaljuj z nakupovanjem. Če nadaljuje z nakupovanjem, lahko izbira dodatne storitve v košarico. Če klikne na gumb “Blagajna”, je kupec preusmerjen na blagajno (koraki so opisani v nadaljevanju). Če kupec izbere “Poglej košarico”, se mu odpre pregled košarice, kjer lahko spreminja izbrane količine in/ali vnese kodo kupona. S klikom na gumb “Osveži košarico”, uveljavi opravljene spremembe. Kupec nato izbere način dostave (preko dostavne službe ali osebni prevzem). Po izboru načina dostave, se kupcu obračunajo tudi stroški dostave, v kolikor so predvideni. S klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”, se kupec pomakne na naslednji korak. V tem koraku kupec vpiše svoje podatke. Lahko izbere tudi drugi naslov za dostavo in dopiše opombe k naročilu. Nato lahko kupec popravi predhodno izbrani način dostave in izbere način plačila, pri čemer ima navedene specifike izbranega načina plačila. Ko kupec vnese vse potrebne podatke, mora pred oddajo naročila potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja in pogoji zasebnosti. Če je kupec izbral plačilo po predračunu ali povzetju, potrdi naročilo s klikom na gumb “Kupite sedaj”, v primeru izbire načina plačila s Pay Palom, pa je kupec preusmerjen na Pay Pal s klikom na gumb “Nadaljujte na Pay Pal”.

Izvedba storitev

Organizator izvede storitev v roku, ki je naveden v ponudbi za posamezno izobraževanje, delavnico, dogodek ali seminar.

V primeru delnega plačila na TRR se stranka zavezuje k poravnavi celotnega zneska v roku 7 delovnih dni od izvedene prijave. Brez v celoti poravnane kotizacije vstop v dvorano, kjer se izobraževanje odvija, ni mogoč. Enako velja tudi za dostop do spletnih vsebin. Dostop se omogoči po prejetem nakazilu.

Dostop do zakupljenih spletnih vsebin je stranki omogočen takoj po oddanem naročilu, če gre za plačilo s plačilnimi ali kreditnimi karticami oziroma plačilo s PayPalom. Če gre za plačilo na TRR, dobi stranka dostop do spletnih vsebin naslednji delovni dan po prejetem plačilu. O podatkih za dostop je stranka obveščena po elektronski pošti.

Odstop od pogodbe

1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.

2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.

3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).

4. Če kupec zahteva, da se izvedba storitev začne v odstopnem roku, mora prodajalcu plačati znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka, ko je prodajalca obvestil o odstopu od pogodbe, glede na celotni obseg pogodbe.

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove. V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.

Odpoved ali sprememba dogodka s strani organizatorja

Organizator si pridržuje pravico do odpovedi posameznega izobraževanja, delavnice, dogodka, seminarja ali spremembe terminov oz. načina izvedbe (namesto osebne izvedbe dogodka, izvedba dogodka preko spleta ali na drug način, pri čemer se ključna vsebina in obseg dogodka ne spreminjata oziroma se prilagodita glede na spremembo, npr. zamenjava predavatelja, prilagoditev urnika ipd., vendar se ohrani enakovredna kakovost izvedenega dogodka). Zavezuje se k obvestilu prijavljenim najkasneje en delovni dan pred predvidenim pričetkom izobraževanja oz. takoj, ko prejme novico o morebitnih izrednih dogodkih, ki so razlog za spremembo/odpoved. V primeru odpovedi izobraževanja s strani organizatorja, organizator, morebitno že vplačano kotizacijo, brezobrestno povrne v roku štirinajstih dni od obvestila o odpovedi ali pa omogoči stranki, da kotizacijo porabi za druge izdelke ali storitve. V primeru spremembe načina izvedbe ostanejo plačila v veljavi, v primeru spremembe termina pa ima udeleženec možnost odpovedati udeležbo iz utemeljenih razlogov po določbi Odpoved s strani udeleženca ali pa se odjaviti na način v rokih, ki jih predvideva določba Odjava udeleženca.

Odpoved s strani udeleženca

Če udeleženec odpove udeležbo na izobraževanju najkasneje do dne začetka izobraževanja iz utemeljenih razlogov, kot so bolezen ali nesreča udeleženca ali bližnjega člana njegove družine oziroma iz drugih razlogov, na katere udeleženec nima ali ne more imeti vpliva (višja sila), se mu opraviči plačilo, vendar le z ustreznimi pisnimi dokazili na info@arhivservis.si ali po pošti, na naslov GRIFFIN, d.o.o., Linhartova ulica 18, 3000 Celje.

Odjava udeleženca

Skrajni rok za odjavo od izobraževanja, delavnice, dogodka ali seminarja je 10 delovnih dni pred pričetkom posameznega izobraževanja. Odjava od posameznega izobraževanja mora biti vedno v pisni obliki na info@arhivservis.si ali po pošti, na naslov GRIFFIN, d.o.o., Linhartova ulica 18, 3000 Celje. V primeru odjave po tem datumu, organizator zaračuna znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi od trenutka odjave, za administrativne in druge stroške povezane z odjavo. V primeru neudeležbe brez odjave pa organizator zaračuna celotno kotizacijo izobraževanja.

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev poslovanja

1. Pogoji poslovanja veljajo za vse kupcespletnega mesta prodajalca.
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca.
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročilakupca.
4. Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.

Krajevna veljavnost

Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakupe, ne glede na državo dostopa kupca.

Spremembe pogojev poslovanja

1. Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Prodajalec si pridržuje pravico doobčasnih vsebinskih popravkovin sprememb pogojev poslovanja.
3. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Prodajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov prodajalca.

Reševanje sporov

Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko potrošnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov.
Kupec lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletiščahttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Nacionalna
kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si.
Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu prodajalca.

Časovna veljavnost

Pravni pogoji veljajo od: 01. 01. 2022 10:24

GRIFFIN, d.o.o.
Linhartova ulica 18,
3000 Celje

Davčna številka: SI 93968507 
Matična: 3656748000 
Kontaktna številka: 080 48 45

365°Digital © 2023 Vse pravice pridržane. Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.

Dobrodošli !

Se želite prijaviti na katerikoli razpis za digitalizacijo?
Potem, morate vedeti kakšen je digitalni indeks vašega podjetja.

Če ga še ne poznate, vam ga BREZPLAČNO izdelamo mi!

Zaupajte nam nekaj podatkov, da se lahko povežemo z vami.
V 30 minutnem online sestanku bomo naredili posnetek stanja, ter določili vaš digitalni indeks.

Brezplačno!