Opisi predavanj v oktobru 2023

Serija oktobrskih predavanj vam prinaša brutalno iskrene in brezplačne odgovore na vprašanja povezana z digitalizacijo poslovnih procesov v različnih branžah.

Spoznali boste zakaj se boste zanjo slej kot prej odločili tudi vi, kakšne so prednosti in pasti digitalizacije in kaj vas lahko naučijo primeri dobre prakse.

12.10. četrtek, ura: 11.00 – 12.00

Transparentna in Varna Uporaba AI ter Digitalnih Orodij v Poslovnih Procesih Javne Uprave

Več o predavanju:

V prvem predavanju s serije bomo raziskali vlogo umetne inteligence (AI) in digitalnih orodij pri izboljšanju učinkovitosti in transparentnosti poslovnih procesov v javni upravi ter poudarili pomen zagotavljanja varnosti in zaupanja pri njihovi uporabi.

 

Odgovorili bomo na vprašanja kot so:

·         Kako digitalizacija izboljšuje dostopnost in preglednost storitev javne uprave za državljane?

·         Kako AI pomaga pri hitrejšem odzivu na potrebe javnosti?

·         Kako se zagotavlja transparentna uporaba AI v odločitvenih procesih v javni upravi?

·         Kako lahko digitalizacija zmanjša birokracijo in stroške v javni upravi?

·         Kako se digitalna orodja uporabljajo za izboljšanje učinkovitosti v pravosodju in zdravstvu?

 

Naslovili pa bomo tudi izzive, s katerimi se zaposleni v javni upravi soočate:

·         Kako preprečiti zlorabe moči in nepravičnosti pri uporabi AI, v javni upravi?

·         Kako se zagotavlja varnost in zasebnost osebnih podatkov državljanov v digitalnih sistemih?

·         Kako se izogniti etičnim dilemam pri odločitvah, ki jih sprejemajo avtomatizirane rešitve v javni upravi?

·         Kakšne so potencialne težave pri usklajevanju tradicionalnih in digitalnih procesov v javni upravi?

·         Kako se lahko izognemo odvisnosti od tehnoloških rešitev v javni upravi in ohranimo človeški element v storitvah za državljane?

 

Ali ste vedeli?

·         Statistika: Po podatkih Eurostat-a, se je v EU povečala uporaba digitalnih storitev javne uprave in sicer je 52% državljanov uporabilo vsaj eno digitalno storitev v letu 2020.

·         Dejstvo: Digitalizacija v javni upravi omogoča hitrejše reševanje vlog in pritožb ter zmanjšanje administrativnih bremen za državljane.

19.10.2023, četrtek, ura: 11.00 – 12.00

Vloga AI v Digitalizaciji HR Procesov: Prihodnost Kadrovskega Upravljanja

Več o predavanju:

V tem predavanju se bomo poglobili v priložnosti in izzive, ki jih prinaša vpeljava tehnologije v kadrovsko upravljanje. Raziskali bomo, kako umetna inteligenca spreminja način, kako upravljamo s kadri ter obravnavali tako pozitivne možnosti kot tudi izzive, ki jih prinaša ta tehnologija v HR procesih.

 

Odgovorili bomo na vprašanja kot so:

·         Kako lahko AI izboljša učinkovitost zaposlovanja in izbor kandidatov?

·         Kakšne so prednosti personalizacije izkušnje zaposlenih s pomočjo AI?

·         Kako se lahko s pomočjo AI analize izboljša zadovoljstvo in zadržanje zaposlenih?

·         Kako AI vpliva na razvoj kadrov in izobraževanje zaposlenih?

·         Kako se lahko uporaba AI v HR procesih odraža v boljšem odnosu med podjetjem in zaposlenimi?

 

Naslovili pa bomo tudi izzive, s katerimi se kadrovniki soočate:

·         Kako se lahko izognemo diskriminaciji in nepravičnostim pri uporabi AI v kadrovskem upravljanju?

·         Kako se soočiti s strahovi zaposlenih pred izgubo delovnih mest zaradi avtomatizacije HR procesov?

·         Kako zagotoviti, da AI ne krši zasebnosti in varnosti podatkov zaposlenih?

·         Kakšne so potencialne etične dileme pri uporabi AI v HR procesih?

·         Kako se lahko izognemo preobremenitvi z informacijami in tehnološki zasvojenosti v HR oddelkih?

 

Ali ste vedeli?

·         Statistika: Po podatkih Deloitte-ove raziskave, se je uporaba AI v kadrovskem upravljanju povečala za 63% od leta 2019.

·         Dejstvo: Več kot 70% podjetij že uporablja ali načrtuje uporabo AI za avtomatizacijo HR procesov, kar prinaša boljšo učinkovitost.

24.10.2023, četrtek, ura: 11.00 – 12.00

Učinkovitejše Računovodstvo s Pomočjo Digitalizacije in Umetne Inteligence

Več o predavanju:

V tem predavanju bomo na primerih pojasnili in hkrati raziskali kako digitalizacija in umetna inteligenca izboljšujeta natančnost, zanesljivost ter učinkovitost računovodskih procesov. Poleg tega se bomo poglabljali v izzive, kot so varnost podatkov, etične dileme ter vpliv na finančne odločitve.

Odgovorili bomo na vprašanja kot so:

·         Kako lahko digitalizacija izboljša natančnost in zanesljivost računovodstva?

·         Kako AI pomaga pri analizi finančnih podatkov in odkrivanju nepravilnosti?

·         Kako se lahko digitalizacija poenostavi procese priprave finančnih poročil?

·         Kako lahko AI pripomore k boljši napovedi finančnih trendov?

·         Kako se z digitalizacijo zmanjšajo napake pri obračunih in plačah?

 

Naslovili pa bomo tudi izzive kot na primer:

·         Kako se izogniti težavam, ki jih prinaša odvisnost od digitalnih orodij pri računovodskih procesih?

·         Kako zagotoviti varnost in zasebnost finančnih podatkov ob uporabi digitalizacije in AI?

·         Kako preprečiti neželene učinke avtomatizacije pri odločitvah o financiranju in naložbah?

·         Kakšne so potencialne etične dileme pri uporabi AI v računovodstvu?

·         Kako se lahko izognemo prevelikemu zaupanju v avtomatizirane rešitve pri pomembnih finančnih odločitvah?

 

Ali ste vedeli?

·         Statistika: Po raziskavi KPMG, se je več kot 80% podjetij strinjalo, da je digitalizacija ključna za uspešno računovodstvo in finance.

·         Dejstvo: Uporaba AI pri revizijah računovodskih izkazov omogoča bolj natančno preverjanje in odkrivanje potencialnih nepravilnosti.

26.10., četrek, ura: 11.00 – 12.00

Digitalizacija Terenskega Dela: Učinkovito Poslovanje na Terenu

Več o predavanju

To je predavanje, ki je pripravljeno na podlagi resničnih in realnih izzivov s katerimi se srečujejo vsi, katerih delo vključuje delo izven poslovnih prostorov podjetja. Raziskali bomo ključne vidike digitalizacije terenskega dela in poslovanja na terenu.

Skozi predavanje bomo brutalno iskreno zajeli naslednje pomembne teme in odgovorila na nekatera s tem povezana vprašanja:

 

·         Digitalizacija Terenskega Dela: Kako digitalizacija povečuje učinkovitost terenskega osebja in izboljšuje sledljivost- predstavitev na konkretnih primerih podjetij? Predstavitev tehnoloških orodij in rešitev za optimizacijo terenskega dela.

·         Poslovanje v Skladu z Novo Zakonodajo:

Kako se pripraviti na implementacijo zakonodaje in izpolnjevati zahteve? Pregled zakonodaje in zahtev na področju terenskega dela in elektronskega evidentiranja delovnega časa.

·         Optimizacija Stroškov in Logistike:

Katere so strategije za zmanjšanje stroškov terenskega dela in logistike in uporaba tehnoloških rešitev za učinkovito upravljanje terenskih nalog?

·         Vodenje Terenskega Osebja:

O razvoju veščin za uspešno vodenje terenskega osebja.

Kakšni so predlogi za učinkovito reševanje izzivov, povezanih s terenskim delom?

·         Pogled v Prihodnost Terenskega Dela:

Kakšne so napovedi za prihodnost in priporočila za pripravo na prihodnje izzive in priložnosti?

 

Ali ste vedeli:

·         Statistika: Glede na raziskavo podjetja McKinsey, digitalizacija terenskega dela lahko poveča produktivnost za do 25% in zmanjša stroške za do 30%.

·         Dejstvo: V digitalni dobi je digitalizacija terenskega dela postala ključna za konkurenčnost podjetij in skladnost z zakonodajo ter omogoča boljše upravljanje terenskih nalog ter večjo sledljivost.

GRIFFIN, d.o.o.
Linhartova ulica 18,
3000 Celje

Davčna številka: SI 93968507 
Matična: 3656748000 
Kontaktna številka: 080 48 45

365°Digital © 2023 Vse pravice pridržane. Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.